Motionerat kött

Är det dags för oss att slippa äta de där makabert slaktade djuren?
Ska vi införa elektriskt motionerade köttklimpar som vuxit upp från en näringslösning?
Jag vet faktiskt inte vilket jag föredrar. =) En positiv sak är ju att det vore bättre ur miljöhänsyn att producera maten på konstgjord väg.

Busta Rhymes ft. Linkin Park - We made it, blir dagens låttips. Härlig låt och skönt att höra att LP kommer med nytt då och då.

I dag har jag skrivit på projektet och det fick vi klart, bara presentationen att knåpa ihop nu. Sen började jag skriva på två rappoter medan min jobbarkompis började på alla de diagram som ska med. Det har inte hunnits med myckt mer än så. Eller jo, man kan väl räkna hit alla de webprov jag klarade i natt? :)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0