Morgondimman lättar

Sommaren närmar sig med stormsteg, tentor hit och dit samt en massa planering som krävs inför sommaren. Det är mycket som inte märks och kanske inte heller ska märkas i vardagens rutiner, men det är för den skull planering som utförs. Detta sker bara på ett plan som kräver mer av mig och inte speciellt mycket av just dig, eller någon annan.

Det är rätt mycket ansvar som vilar på mina axlar och en del av engagemangsansvaret avsäger jag mig till sommaren. Därifrån ska det vara avklarat i vart fall, sen finns ju studierna och arbetet kvar. Men detta är ju fullt normalt och ska inte vara några problem normalt sett.

Nåväl kanske dags att börja lägga sig nu för att försöka ladda om inför en ny morgondag?
Min rytm ligger dock lite upp och ner just nu bara, men det kommer succesivt tillbaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0